lauantai 15. kesäkuuta 2013

Jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin

(Päivitys tehty iPadillä, anteeksi kirjoitusvirheet)

Ihastuksista vielä sen verran että;

Ei sitten, ei sitten, ei sitten, ei sitten PERKELE ei sitten!!

Ja erittäin huonolla enkulla kirjoitettu viesti viime yöltä, noin kello yksi yöllä. Antakaa anteeksi. Kirjoitettu ei enkku-natiiville kaverille kirjoitettu, ajatus joka valaisi tämän pään.

I finally got it! 0.0 They are scared and need attention! Thats all. They cant possibly stand to be alone even a one tiny moment. Thay must know that some one thinks they are sexy, awesome and they must have love all the time. And they don't really care who gives it to them! But when they find someone who is willing to give love and attention they magically can keep them around. Thay cant let go. Thay are scared!!!


Onnea sille joka tajusi.

Niin ja helvetin facebook, helvetin facebook, helvetin facebook HELVETIN FACEBOOK jos joku ei sielä tajunnut.

Se olen minä joka vahingoitan itse itseäni. Selvä. Asia tarkistettu. Se olen minä. Kiitos ja kumarrus. Minulla leikitään, leikin mukana, olen häviävä osapuoli ja ainiin terve olen vain se kiva pelinappula jolla leikitään kun ei ole muuta tekemistä. Tekisi mieli julkaista tämä facebookissa englnniksi, jotta asia tulisi ymmärretyksi. Ja nyt jos joku kysyy miksi en lopeta. Vastaus on. Adikti. Riippuvainen. Säälittävä. Heikko. Siniset silmät, mustat hiukset ja snake bites it. Kiitos.

Itse aloitan itse tämä leikki pitäisi siis kestääkkin. En kestä, mutten myöskään pysty lopettamaan. Ja joku ihmettelee miksi en usko rakkauteen, happily ever affter? Fuck it. Ei semmoista ole. Johonkuhun aina AINA sattuu. Nyt se olen minä. Kolahtaa kovaa ja korkealta sen voin vannoa. Voinko kostaa? En, ellen lähde englantiin ja ryhdy vampiksi, laihduta noin 10kg, mutten menetä yhtään rinnoista ja hankin kauniimmat kasvot ja täydellisen viettely taidon. Korsetin ja korkeat korot.

Ihana elämä, ihana maailma ja ihanat miehet. Haistakaapa kuulkaa kultaseni paska. Ja oi kyllä, minä hymyilen kirjoittaessani tätä. Hymyilen ja silmiä kirvelee. Ehkä en välitä ja lipetan ja etsin uuden ja jäädytän katseen. Näinhän se on aina ennenkin toiminut. Kiitos ja heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)