sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Se ei ole minua varten

Alkuun pahoitteluni hiljaiselosta. jäänyt päivittelyt tekemättä sään takia. Kun on ollut kaunista olen käynyt lenkeillä enkä sitten ole ehtinyt saada aikaiseksi mitään tänne. Ja kun on satanut ei ole ollut mitään sanottavaa.

Nyt on suunnitelmissa lähteä kavereiden kanssa Jokiasemalle kahville joku ilta:) Innolla odotan sitä niin saan kivoja kuvia tännekkin :)

Tänään lenkillä ollessani näin monta onnellista paria ja tajusin siinä heitä katsellessaan ettei se ole minua varten :) Olkoon he iloisia ja mie oon heidän puolestaan iloinen, mutta minulle tuota ei ole tarkoitettu. Haen rakkauteni muualta :)  
Kuten Jäätelö<3 Pingviinin pieni 104g vaniljainen suklaakeksi

Kylpy herkku lautasella ja ihanalla kirjalla. (Lauren Weisberger  Haluan Harry Winstonin)

Ja auringon laskun katseleminen mökinrannasta höytiäiseen:) <3 Ikuinen rakkaus tuota maisemaa kohtaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)