torstai 20. syyskuuta 2012

Meikkilootan tuunaus

Tämä viikko on mennyt ihan ohitse! Oikeasti missä mie olen taas ollut? En ainakaan täällä. Joskus olisi kyllä hyvä pitää kunnolla taukoa ja katsoa mitä muut tekevät blogeissaan. Onhan tämä huone nyt toki muutettu. Tapetoitu uudelleen ja maalattu ja järjestelty. Me like!

Tuunasin juuri meikki lootani. Säilytän siellä suurinta osaa meikeistäni. En nyt jaksa esitellä teille lootaa ennen ja jälkeen sisältöineen päivineen. Ihan vain muutamalla kuvalla miltä se nyt näyttää. Alunperin siis lenkkareiden laatikko.

box5


box4


box3


box2


box

Olen myös käynyt koko viikon ylikierroksilla. Tuntuu että sähellän ja ärsytän ihmisiä, kun olen niin pentumaisella tuulella. Johtuen siis siitä, että liikaa energiaa. Edes 1,5h tanssi tunti ei auttanut asiaa. Tajusin, että olen niin väsynyt, että rupean riehumaan. Se on yksi nurjistapuolistani, alan reihumaan väsyneellä ja olen eeeeerittäin ärsyttävä. Anteeksi siitä! Odotan vain viikon loppua jos voisi vain nukkua ja nukkua. Ahhh!!! Huomenna perjantai!!

Nyt toivotan öitä!!

-Liisa-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)