sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Sateinen sunnuntai

Heips! Tässä mie luen historiaa (köhköh, siis yritän) huomenna olisi koe, johon en ole kovin hyvin lukenut. Se ei ole tämän postauksen aihe, ellei joku osaa kertoa miten saan kaiken tiedon päähäni :D

Olen lähinnä miettinyt blogeja. Niiden lukijoita ja kommentteja. Kuinkahan moni lukee jotain blogia anonyyminä? Eli niin, ettei se näy bloggaajalle? Jaksaako kukaan kommentoida mukavaan postaukseen, selata vanhempia pstauksia läpi tai katso välisivuja, joilla bloggaaja esittelee itsensä?

Itse selailen paria blogia haamuna, eli en ole lukijalistassa, mutta aina sillointällöin käyn katsomassa onko blogissa mitään uutta. Tykköön myös hirviästi lukkoo noita viälisuvvui ko ne kerttoo bloggaajasta. Kyllä olen sekaisin, en tiedä mitä murretta tuo on :) Kiva vain hupsutella välillä.

Nyt jään kuuntelemaan HIMin Razorblade Romance levyä, vilkuilemaan historiaa ja toivomaan illanpiristävää kommenttia :) Ihana olisi sellainen saada :)

Olen myös tajunnut, että kommentointi toisen blogiin on hyvä kikka mainostaa blogiaan, ainakin miun kohdalla. Tykkään siis vilkuilla kommentoineiden (?) blogeja :) Ja nehän löytää ilman linkkiä. Eniten katson ne blogit, joista on tullut kiva oikeasti asiallinen ja tarkoitettu kommentti :) Ei mikään pelkkä:  kiva blogi, täs mun linkki mun blogiin!!! Ja linkki kaksi kertaa.

Okei nyt lukemaan!

Piristäkää tätä sateista sunnuntaita ennen koetta :)
Terv. Liisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)