keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Murtumisia

Tänään onnistuin tanssitunnillani todennäköisesti murtamaan varpaani. Ainakin se on kovin kipeä ja turvonnut ja siinä on kummallinen patti:/ Noh, ehkä se siitä ja elämä jatkuu.

Muutenkin ollut nyt henkisiä murtumia, ainakin lähellä olevia. Tehnyt mieli itkeä jostain aivan turhasta tai ihan ilman syytä. En ole oikein jaksanut tehdä mitään, ja olen vain maannut paikoillani. Aamuisin on ollut hirveän vaikea päästä ylös, vaikka olisi nukkunut pitkään ja hyvin. Silti ei vain Tahdo herätä ja Nousta ja Mennä kouluun. Uudestaan ja uudestaan. Kouluhommat kaatuvat päälle, pitäisi ehtiä revetä vielä moneen muuhunkin suuntaan.

Tavallisesti pimeys ei ole syksyisin ollut ongelma minulle, mutta nyt voisiko olla niin että olen muuttunut ihmisenä? Uskallanko edes ajatella sitä luvan kanssa? Olenko voinut muuttua? Minä? Kun en tiedä kuka olen, voinko muuttua? En ole valmis löytämään itseäni, tykkään olla juuri nyt ja näin.

Blogissakin on ollut hiljaista juuri murtumien takia, ehkä mie tästä rupean palailemaan tännekin kunnon juttujen kanssa:) Reissu Helsinkiin nyt viikonloppuna ja tarkoitus olisi katsella pitsejä wanhojen mekkoon:) Äippä tekee mekon miulle, kun en ole aivan standardi mitoissa XD (157,5 cm on hyvä pituus)

Illan jatkoa ja jaksamisen sinne :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)