sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Voinko mennä entiseen ja jäädä silti tähän?

"ongelmaksi" on nyt muodostunut, sellainen kummallinen asia, kuin tyylini. Olen pennusta asti ihannoinut siskoni kaveria, joka on aina pukeutunut rock henkisesti ja käyttänyt voimakasta meikkiä. Ihastun hänen lempi bändeihin ja luon sitä kautta oman tyylini.

Tyylin joka vaihteli koko ylä-asteen ajan. Seiskalla olin enemmän rock ja j-rock/pop, emo/ernu. 8-lk. olinkin sitten enemmän goottiXD ja näin posipäin. 9lk. tyylini rauhoittui ja vakiintui siihen mustaan ja mustaan. Meikki niin kuin vaattetkin olivat mustat. Silti tyylikkäät ja siistit. Lopetin 8-lk. housujen käytön ja siirryin hameisiin. 9 homma jatkui. Olin aina se " outolintu". 

Mutta nyt, lukion aikana olen muuttunut pelottavasti! Ohut ylärajaus ja pinkkioranssi paitakin on miun päällä nyt kuluneen vuoden aikana nähty!!!! 
HJÄLPPP!!!!
Tiedän... kuulostan fiksummalta ja siistimmältä, jos tarkastellaan lukio aikaista tyyliäni. Nätti ja viimeisenpäälle laitettu. Nätit vaatteet ja ei aina koko mustaa, ja jos olikin niin jotain värikästä mukana. 
MUTTA
Ongelma onkin siinä, että en HALUA olla NÄTTI... -.-' Kuulostaa oudolta I know. 
Mutta kun on tottunut olemaan "se outo" niin sen jälkeen on kummallista olla "nätti". Se ei ole minua!!! En tiedä oikeasti mitä on tapahtunut!!! Syökö lukio aivot ja muuttaa ihmistä?!! 
Kumminkin eräs ihana ystäväni kutsui minut katsomaan punkrock bändiä ja muistin kuka olen. ( Kliseisen kuuloista for give me) ja seuraavana päivänä olinkin taas tuttu wanha itseni, mustissa vaatteissa, niitti rannekoruissa ja mustissa paksuiossa rajauksissa:) 

Nyt vain mietin, kuinka pitkään tätä kestää:/ Tämä on kuka olen, mutta... on niin paljon helpompaa vain vetää ohut rajaus ja häipyä kouluun, kuin ruveta tuhertaman kunnollista meikkiä. ikävä niitä hetkiä, kun ihiset kävelivät vastaan ja katsoivat silmät auki hämmästyksestäXD Ei sen takia että oilisin nätti tai mitään, vaan sen takia että erotuin porukasta:) Ja sitä mie haluun olla porukan mustaväripiste!!! Olen kyllästynyt noihin ginatricot tyylisiin: Farkut ja toppi tai muuta perus nättiä. :) Myönnän nättejähän he ovat, mutta itse totuin olemaan friikki ja nyt on ikavä sitä että erotuin porukasta!!!
Kyllä mie uskon että taas alan kulkemaan mustissa,mustissa ja mustissa :) 
ehkä 8lk.

Lukio söpöilyä

Nyt kiitos kun muistin kuka olen

9-lk.

Kesä illan jatkot teille murut :) 
Kenenkään muun tyyli muuttunut nyt vuosien varrella? Ja olenko ainut joka on palannut vanhaan? 

<3: Liisa


He muistuttivat minnuu siitä kuka oon ja tästä mitä tää on!!! 

10 kommenttia:

  1. Mielipiteet ja pukeutumistyylit vaihtuu iän myötä. Kai sitä ihmiset aina tarvitsee välillä vaihtelua ja muutoksia. Annat vaan elämän ja tyylin viedä :D

    VastaaPoista
  2. Arvostelu blogistas:

    +Ihanan paljon tekstiä
    +Selkeä ulkoasu, muttei kuitenkaan se perus valkoinen
    +Oikeinkirjoitus hallussa, ei esim. ärryttäviä yhdyssanavirheitä
    +Kiva banneri

    -Paljon hymiöitä
    -Kuvat hieman pieniä

    Muuta en nyt keksi, kiva blogi sulla. Mun tyyli on alkanu muuttua siihen ''mun näköiseen'' suuntaan siitä ala-asteajasta, kun äitee päätti, mitä saan ja mitä en saa pukea/ piti yrittää miellyttää muita pukeutumisella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta arvostelusta:) pitänee ruveta julkaisemaan kuvat isompina:)

      Poista
  3. Kivanoloinen blogi! Mun mielestä sulla oli ysillä kivoimmat hiukset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikinä en oikeestaan oo hiuksilleni tehny mitää:) tossa taitaa olla vaan otsiksen jämätXD vieläkin pois kasvattamassa, mutta kiitos:)

      Poista
  4. Mullaki on tyyli vaihellu vuosien aikana laidasta laitaan. Tyyli 7-8 luokilla aika normaali, eli legginssit ja toppi + blondit hiukset:D mutta nykyään tyyli on aina vain rokahtavampi.... tai emompi. Kaikki värikkäät vaatteet katos kaapista ja tilalle tuli mustaa. Hiuksetki on nykyään mustat, ja silmämeikki tummempi.
    Kivan olonen blogi sulla muuten ja toi viimenen kuva, missä sulla on huppu päässä, on tosi nätti :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos:) toi kuvan hupparin huppu on ihana:3 sen saa leukaan astiXD huojentavaa kuulla etten oo ainut jonka tyyli vaihtelee :))

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi. Paljon tekstiä. :) Oot kaunis!

    VastaaPoista

Sana on vapaa :)