tiistai 8. tammikuuta 2013

Olen laiska...

...en ole jaksanut päivitellä blogia
...lukea saksan uusintaan joka oli tänään (tulos Schaiße)
...tehdä historian esseetä (palautus huomenna)
...kahta ruotsin esseetä (palautus huomenna)
...lukea äidinkielen kirjaa ja tehdä siitä esitelmää (auts! Mutta Potterit on kesken)


Saavuttamaton olo. Udohdin kaupungilta kävellessäni mistä olin tulossa ja, että minulla oli kinder patukka taskussa. Uppista. Tuntuu vain kuin kulkisin sumussa, vaikka olen näinä tämän viikon öinä nukkunut suhteellisen hyvin. Ollut enne kahtatoista sängyssä, tosin ensin maanantaina heräsin puoli viisi pirteänä, mutta turhahan silloin oli nousta ylös. Nukahdin ja herätyksen soidessa väsytti niiiiiin vietävästi. Tänään heräsin reippaana puoli kuusi, turha nousta niin ajoissa, takaisin nukkumaan ja aamulla väsytti...

En edes tiedä mistä päivitys kertoo. Kertokaa minulle tahdon tietää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana on vapaa :)